اپلیکیشن دوربین جدید سامسونگ تنظیمات دستی لنز تله فوتو Galaxy S21 Ultra را فعال می کند


گلکسی اس 21 اولترا به طور پیش فرض از حالت Pro برای لنزهای اصلی و فوق عریض پشتیبانی می کند، اما برای دو لنز تله فوتو گوشی نه. با این حال، امروز خبر خوبی برای طرفداران گلکسی اس 21 اولترا داریم، زیرا سامسونگ با انتشار اپلیکیشن دوربین جدید، پشتیبانی از فرمت RAW و تنظیمات دستی را برای دوربین های تله فوتو S21 Ultra فعال کرده است.

اپلیکیشن دوربین جدیدی به نام Expert RAW در حال حاضر برای این گوشی در فروشگاه گلکسی موجود است و در حال حاضر برای کاربران کره ای در دسترس است. در این اپلیکیشن امکان استفاده از حالت دستی برای سایر لنزهای این گوشی وجود دارد و امکانات و حالت های عکاسی مشابه اپلیکیشن پیش فرض است. امکان تنظیم دستی مواردی مانند نوردهی، فوکوس، ISO، سرعت شاتر و تعادل رنگ سفید برای لنز تله فوتو گوشی در دو حالت فیلمبرداری و عکاسی، اپلیکیشن دوربین جدید را متمایز می کند.

ویژگی های نرم افزار Samsung Expert RAW

مقالات مرتبط:

علاوه بر این، امکان تنظیم دستی هایلایت، سایه، شدت و خلوص رنگ ها و همچنین دسترسی به هیستوگرام و پشتیبانی HDR برای این دو لنز وجود دارد. از دیگر ویژگی های جدید می توان به پشتیبانی از فرمت JPEG بدون اتلاف، امکان ذخیره تصاویر بدون از دست دادن اطلاعات ثبت شده در تصویر، امکان عکس برداری با فرمت خطی 16 بیتی RAW و امکان خروجی پروفایل های RAW در نرم افزار لایت روم اشاره کرد. به گفته یکی از مدیران صفحه فروم سامسونگ، برنامه جدید توانایی ضبط و ترکیب تصاویر در فریم های متعدد را دارد که در نتیجه تصاویر واضح تر با جزئیات بهبود یافته و محدوده دینامیکی بهبود یافته است.

این اپلیکیشن در حال حاضر در مرحله بتا است و برای نصب آن باید گوشی خود را به One UI 4.0 بر اساس اندروید 12 آپدیت کنید. این اپلیکیشن در حال حاضر برای کاربران گلکسی اس 21 اولترا در دسترس است، اما در آینده ای نزدیک برای گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی تب اس 5 ای نیز منتشر خواهد شد. همانطور که گفته شد اپلیکیشن Expert Raw در فروشگاه گلکسی کره جنوبی قرار دارد و در حال حاضر در سایر مناطق موجود نیست، اما کاربر FrontTron প্রকাশ یک فایل apk نیز در توییتر منتشر کرده است که از این لینک قابل دانلود است.

دیدگاهتان را بنویسید