شرح یک رویداد ورزشی در سالگرد شهید سلیمانی در کرمان


شرح یک رویداد ورزشی در سالگرد شهید سلیمانی در کرمان

رویدادهای ورزشی روز در جلسه هماهنگی رویداد بین المللی ورزشی در دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی امروز با حضور مسئولان ارشد کرمان تشریح شد.

به گزارش ایپنا از کرمان، سید محمدرضا میرحسینی رئیس هیئت کشتی و جورخانه کرمان در نشست هماهنگی رویدادهای ورزشی بین المللی به مناسبت دومین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی حضور یافت. و جوانان استان کرمان، مدیران ارشد استان و برخی از هیئت های ورزشی استان که در تالار پیامبر اعظم استان برگزار شد، با اشاره به برنامه های این هیئت برای سالگرد شهید سلیمانی گفتند: باید باشد و باید لحاظ شود. در تقویم ورزشی این وزارتخانه

وی افزود: تقاضا داریم این مسابقات در شهرک حاج قاسم سلیمانی و در استانی که پایتخت مقاومت نامیده می شود برگزار شود.

میرحسینی گفت: در سال اول 7 تیم از 7 کشور اسلامی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان می کند: برآورد هزینه ای که ایجاد کرده ایم حداکثر 35 میلیون تومان است.

میرحسینی افزود: درخواست ما از شهردار، ستاد و اداره ورزش و جوانان این است که با کمک بخش خصوصی به یک جورخانه بسیار مجهز و بزرگ برای برگزاری مسابقات بین المللی آینده کمک کنند. بودن.

مرتضی بلووردی رئیس هیئت ورزش استان کرمان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با برگزاری مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ واکو، سردار حاج قاسم سلیمانی و جام سرداران پورجعفری از پرچمدار این هیئت خبر داد. : بانوان 21 استان کشور از 13 تا 19 بهمن ماه به مدت 7 روز برگزار می شود.

وی هزینه این مسابقات را 200 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: خوشبختانه تیم کرمان با توجه به توانایی خوبی که در میدان دارد یاریگر خواهد بود.

محسن اشرف زاده دبیر هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان کرمان مسابقه عکس با حضور ستارگان کشور جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همکارانش با حضور 9 استان در قالب 10 تیم برگزار کرد. 9 و 10 دی کرمان 350 میلیون هزینه کرد. رئال اشاره می کند و می گوید: متأسفانه تاکنون به جز انجمن عکس استان هیچکس کمکی به برگزاری این رویداد نکرده است و امیدواریم صنعت نیز یکی از تشکل های ورزشی باشد در این صورت اعلام آمادگی خواهد کرد.

وی افزود: مسابقات کشوری کالا قوس 17 دی ماه در کرمان برگزار می شود که 5 استان کشور در قالب 12 تیم در دو بخش آقایان و بانوان حضور دارند.

اشرف زاده مبلغ مورد نیاز برای برگزاری مسابقات را 950 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در حال حاضر بودجه نداریم اما امیدواریم بتوانیم در حمایت از باشگاه ها و ابتکارات اقتصادی استان این مسابقات را برگزار کنیم.

حیدریو رئیس هیئت دوومیدانی استان کرمان گفت: هیئت دوومیدانی استان کرمان برای دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی سه برنامه در نظر گرفته است که اولین آن مسابقات کشوری دوومیدانی است. .

وی افزود: این مسابقات از محل در نظر گرفته شده برای مسابقات کالای قوس در روستای کنات ملک رابر آغاز و پس از عبور از تپه ای که حاج قاسم برای پیاده روی انتخاب کرده بود راهی منزل ایشان خواهند شد.

حیدری افزود: برگزاری همایش دو امدادگر در استان دومین برنامه ای است که سال گذشته همزمان با اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آغاز شد.

وی گفت: سومین و مهمترین این برنامه ها که یک وظیفه بین المللی است، انجام دو عملیات امدادی است که از محل شهادت سردار عراقی حاج قاسم سلیمانی و سپس به مقبره ابومهدی آغاز می شود. مهندس و سپس حرم مطهری در کرمان.

حیدری افزود: تاکنون سه جلسه هماهنگی برای اجرای برنامه برگزار شده و برای برگزاری آن حدود 550 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

احسان ایرانمنش رئیس هیئت تنیس روی میز استان کرمان به برگزاری مسابقات بین المللی تنیس روی میز جام سردار سلیمانی توسط کرمان اشاره کرد و گفت: اردن، امارات، بحرین، آذربایجان و قطر از دی ماه در این مسابقات حضور خواهند داشت. سوریه، مجارستان، مالزی، یمن، عمان، ایران الف، ایران ب و کرمان در تالار بین المللی مرحوم کهنوزی برگزار می شود.

وی اعتبار مورد نیاز این رویداد را 4000 دلار و اسکان و جابجایی و غذا در داخل کشور عنوان کرد و افزود: متاسفانه برای برگزاری این مسابقات از حمایت مالی برخوردار نیستیم.

ایرانمنش می گوید: تعداد کل شرکت کنندگان با کادر برگزاری 3 نفر است که 5 نفر خارجی هستند.

همچنین اعلام شد مسابقات فوتسال سردار دلا از 6 تا 7 دی ماه به میزبانی باشگاه صنعت مس کرمان برگزار می شود.

وی افزود: در حال حاضر فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی در حال دریافت مجوز از شورای برون مرزی است و وزارت ورزش نیز در حال هماهنگی با دولت عراق برای اجازه حضور دوندگان عراقی در این مسابقات است.

دیدگاهتان را بنویسید