چسب موش کتابی را میتوانید از نوین ایده بخرید؟

قیمت و خرید چسب موش کتابی گرین لایو

چسب موش کتابی گرین لایو یکی از موثرترین روش ها برای به دام انداختن موش های بزرگ است که از صفحات کاغذی تشکیل شده و ماده ای فوق العاده چسبنده در بالای آن دارد. از این چسب موش می توان در کارخانجات ، منازل ، آپارتمان ها ، هتل ها ، رستوران ها و انباری ها استفاده نمود . چسب موش گرین لایو هیچ ماده ی شیمیایی ندارد.

 

تله های چسبی موش عموما صفحات کوچک کاغذی هستند که ماده ای فوق العاده چسبنده در بالای خود دارند. صاحب خانه ها می توانند آن ها را در راستای دیوارها یا در اماکن عمومی که موش ها تردد می کنند قرار دهند.

 

وقتی موش یا جونده دیگر روی تله چسبی قدم می گذارد چسب آن را در جا نگه می دارد . تله های چسبی در مقایسه با دیگر تله های موش گیر نسبتا ارزان هستند.

 

چسب دارای هیچ ماده شیمیایی نیست و بنابراین برای بچه ها و حیوانات خانگی خطرناک نخواهد بود . تله کتابی یکی ازموثرترین روش ها برای به دام انداختن موش های بزرگ بوده و به راحتی قابل استفاده است . خطوط تعبیه شده برروی تله کتابی این امکان را ایجاد می کند تا مصرف کننده بتواند آن را به سهولت به اشکال مختلف درآورده و در مکان های گوناگون از آن استفاده نماید.

 

 

 

چسب موش چیست؟

چسب موش در انواع تیوپی، کتابی و پمادی در داروخانه‌ها وجود دارد و قابل تهیه می‌باشند. تله های چسبی موش صفحات کوچک کاغذی هستند که ماده ای فوق العاده چسبنده در بالای خود دارند. صاحبخانه ها می توانند آن ها را در راستای دیوارها یا در اماکن عمومی که موش ها تردد می کنند قرار دهند. وقتی موش یا جونده دیگر روی تله چسبی قدم می گذارد چسب آن را در جا نگه می دارد. تله های چسبی در مقایسه با دیگر تله های موش گیر نسبتا ارزان هستند. چسب دارای هیچ ماده شیمیایی نیست و بنابراین برای بچه ها و حیوانات خانگی خطرناک نخواهد بود.

 

 

 

طرز استفاده از چسب موش کتابی گرین لایو

تله چسب موش را به دقت باز کنید.

 

در صورت لزوم ، در مرکز تله یک تکه تن ماهی قرار دهید.

 

آن را در محل تردد موش ها گذاشته و پس از به دام افتادن موش، آن را در سطل زباله بیاندازید.

 

تله گذاری را در ابتدای شب انجام دهید تا بهترین نتیجه حاصل گردد.

 

چسب موش تیوبی بسیار قوی بوده و در مجاورت هوا خشک نمی شود.

 

از این محصول می توان برای به دام انداختن سایر حشرات خزنده استفاده نمود.

 

 

 

هشدار مصرف چسب موش کتابی گرین لایو

دور از دسترس اطفال و در محل خشک نگهداری کنید.

 

تله را در محل خیس یا نمناک قرار ندهید.

 

وقتی موش ها به تله می چسبند، در اثر شوکی که به آن وارد می شود باعث می شود که موش با ادرار و کثافت، خودش و تله را کثیف کند و شرایط غیر بهداشتی که فراهم می شود باعث گسترش هانتا ویروس ها می شود و برای کودکان بسیار مضر است. برای اینکه این اتفاق نیفتد بعد از اینکه موش به تله چسبید باید آن را بردارید و نگذارید زیاد به آن حالت بماند.

 

بهتر است که نقاط ورود جوندگان به منزل را مسدود کرد که آنها قادر به وارد کردن آشغال، بیماری و مدفوع برای منزل شما نباشند. این موضوع در آب و هوای سردتر بیشتر می شود زیرا در پاییز جوندگان به دنبال جاهای گرم تر برای سکونت می گردند.

 

 

 

ویژگی ها چسب موش کتابی

بر خلاف سموم کشنده موش، استفاده از تله چسبی باعث آلودگی خاک و آب های سطحی و زیرزمینی نمی شود.

 

این محصول سازگار با محیط زیست است.

 

برای انسان و به ویژه کودکان کاملا بی خطر است.

 

چسب موش تیوبی بسیار قوی بوده و در مجاورت هوا خشک نمی شود.

 

از این محصول می توان برای به دام انداختن سایر حشرات خزنده استفاده نمود.

 

 

 

خرید چسب موش از داروخانه

چسب موش کتابی گرین لایو را می توانید به صورت آنلاین از وب سایت داروخانه آنلاین یارافارما سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید