چرا هنوز بین دولت و دولت برای اجرای شبکه ملی اطلاعات اتفاق نظر وجود ندارد؟


  1. طبق قانون کشور زومیت لطفا در هنگام اظهار نظر به قانون جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارید و از درج مطالب و تصاویر غیرقانونی خودداری کنید.
  2. ارسال نظرات غیر مرتبط برای هر پست مجاز نیست. لطفاً در پاسخ 24 سوالاتی بپرسید که مربوط به هر پست نیست.
  3. هیچ گونه فعالیت تبلیغاتی در قسمت نظرات ممنوع است.
  4. زومیت یک سایت فناوری است، پس از بحث سیاسی در قسمت نظرات خودداری کنید.
  5. هر گونه فعالیتی که به نژاد، قومیت، مذهب یا حزب خاصی توهین کند ممنوع است.
  6. تمامی کاربران هنگام ثبت نام در سایت باید از کلمه مناسب در نام کاربری خود استفاده کنند. در صورت مشاهده کلمات رکیک یا نامناسب، اشتراک کاربر حذف و دسترسی وی به سایت قطع خواهد شد. در زومیت می توانید عکس پروفایل خود را تغییر دهید، هر عکس زشت، ناپسند، نامربوط و توهین آمیز حذف خواهد شد.
  7. کاربران سایت باید در هنگام ارسال نظرات از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده کلمات زشت یا نامناسب پیام کاربر حذف و در صورت تکرار اکانت وی مسدود خواهد شد.
  8. لطفاً هنگام پاسخ دادن به سؤالاتی که ممکن است سؤال کننده را دلسرد کند از به کار بردن کلمات یا عبارات توهین آمیز خودداری کنید. توجه داشته باشید که زومیت یک وب سایت عمومی است و افراد با سطوح مختلف دانش نظرات خود را بیان می کنند. از سوی دیگر، همه با شما موافق نیستند.
  9. هیچ گونه بی احترامی به کاربران، مدیران و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی ممنوع است.
  10. زبان اصلی جومیت فارسی است. لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید. نظرات فینگلیش حذف خواهد شد.
  11. در صورتی که هرگونه فعالیت کاربر بر خلاف قوانین یا عناصر وب سایت باشد و اهداف مخربی را دنبال کند، حساب کاربری مسدود خواهد شد.

لطفا توجه داشته باشید که در صورت مشاهده نظری مغایر با قوانین سایت، زومیت این حق را برای خود محفوظ می دارد که بدون اطلاع قبلی، نظر کاربر را حذف کند. ضمناً در صورت تخلف مکرر از قوانین سایت، حساب کاربری کاربر خاطی بنا به صلاحدید زومیت مسدود خواهد شد.

اگر موضوع یا پست توهین‌آمیز را غیرقانونی یا غیرقانونی می‌دانید، از بحث و پاسخ به موضوع جداگانه و انحصاری خودداری کنید. نماد گزارش به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید