تصویر رندر طراحی بالقوه هدست واقعیت افزوده اپل را نشان می دهد


به تازگی تصاویر مفهومی از نمونه اولیه هدست واقعیت افزوده اپل در آخرین مراحل توسعه منتشر شده است. تصاویر نشان می دهد که این هدست از زبان طراحی منحنی بهره می برد و با استفاده از مواد جعلی و هدبندهای قابل تعویض به صورت کاربر متصل شده است. نمایشگری در جلوی دستگاه می تواند اطلاعات کاربر را هنگام استفاده از آن نمایش دهد. به نظر می رسد هدبندهای قابل تعویض دارای فناوری صوتی فضایی (صدای 360 درجه) مانند AirPad Max یا AirPad Pro هستند.

اکنون رندر با کیفیت بالا منتشر شده است که جزئیات زبان طراحی را بیشتر برجسته می کند رندز ذکر شد ایان زالبو بر اساس گزارشی در The Information درباره طراحی احتمالی هدست واقعیت افزوده اپل. این گزارش چندین نمونه اولیه از هدست را نشان می دهد. همانطور که در تصویر زیر مشخص است، این هدست دارای هدستی شبیه به بند اپل واچ است.

رندر مربوط به هدست های واقعیت افزوده اپل است

البته همه سرها یک اندازه نیستند و هدبند احتمالا قابل تنظیم است. سطح بیرونی نمایشگرهای هدست کاملا مشکی است و ظاهری صاف و زیبا به محصول بخشیده است. همچنین یک دکمه کناری در سمت چپ و بالای هدست ظاهر می شود. اما مشخصات آن هنوز مشخص نیست.

طراح کوپرتینو اولین نسل از هدست های واقعیت افزوده را «Apple View» نامید. با این حال، مشخص نیست که وی پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. انتظار می رود این دستگاه بیش از دوازده دوربین در رحم داشته باشد تا حرکات دست را ردیابی کند و فیدهای ویدئویی را به کاربران در سراسر جهان نشان دهد.

مقالات مرتبط:

فناوری 8K i-tracking با وضوح فوق‌العاده بالا، در میان سایر ویژگی‌ها، این هدست را به یک جایگزین رده بالا و رده بالا تبدیل می‌کند، شاید تنها ورود قدرتمند اپل به صنعت AR و VR باشد. برخی منابع همچنین ادعا می کنند که اپل در حال کار بر روی یک هدست قابل تعویض با باتری برای شارژ بیشتر دستگاه است.

علاوه بر این، اپل قصد دارد با بهره گیری از دید کاربر و کاهش کیفیت رندر گرافیکی، بهره وری دستگاه را افزایش دهد. به نظر می رسد این هدست به یکی از پیشرفته ترین نمایشگرهای صنعت با رزولوشن 8K مجهز خواهد شد. گنجاندن نمایشگر 8K کیفیت کلی محتوا را بسیار بهتر از سایر هدست های مصرف کننده و حتی تلویزیون های فعلی با عملکرد بالا می کند.

انتظار می‌رود همه نسخه‌ها از فناوری LiDAR استفاده کنند که قبلاً اپل برای نقشه‌برداری سریع اشیاء و محیط‌ها در گوشی‌های iPhone 13 و iPad Pro استفاده کرده بود. اپل می خواهد از نیاز به اتصال سیمی بین هدست و کامپیوتر اجتناب کند و ظاهرا برای رسیدن به این هدف، این هدست از Wi-Fi 6E استفاده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید