امروز آخرین مهلت ثبت نام وام دانشجویی است



مهلت ثبت نام وام دانشجویی سال تحصیلی 1400-1401 از طریق درگاه صندوق رفاه دانشجویان که از چهارم آبان ماه آغاز شده بود، امروز چهارشنبه اول دی ماه به پایان می رسد.

به گزارش ایسنا، دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مقاطع مختلف تحصیلی، دولتی، پیام نور، علمی کاربردی، غیرانتفاعی و خصوصی و آزاد اسلامی می توانند پس از مطالعه شرایط وام، ضوابط بازپرداخت و بازپرداخت وام را مطالعه کنند. وام دانشجویی، از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه اقدام کنید.

دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره بیماری عروق کرونر قلب و فارغ التحصیلانی که به زمان تعیین وضعیت وام مزایای دریافتی از صندوق رفاه دانشجویان در مدت این بیماری رسیده و دفترچه اقساط دریافت نکرده اند، از نظر امکان اضافه شدن دو سال و نیم تحصیلی

بر اساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان، مبلغ «وام دانشجویی» برای دانشجویان مجرد کلیه مقاطع تحصیلی در سال تحصیلی گذشته یک میلیون و 500 هزار تومان در هر ترم بود که با مصوبه جدید به یک میلیون و 950 هزار تومان افزایش یافت و متاهل. دانشجویان (دانشجوی دو نفره) 3 لک 900 هزار تومان.

همچنین «وام مسکن متاهل» که برای تمام مقاطع تحصیلی در هر مقطع تحصیلی یکبار پرداخت می شود، در تهران 25 میلیون تومان، در کلان شهرها 20 میلیون تومان و در شهرستان ها 15 میلیون تومان بوده است. همچنین 30 درصد افزایش یافته است. 32 میلیون و 500 هزار تومان در تهران، 26 میلیون تومان در کلان شهرها و 19 میلیون و 500 هزار تومان در سایر شهرها.

در سال تحصیلی جدید «وام شهریه» دانشجویان پرداخت کننده شهریه در دانشگاه های مختلف دولتی، پیام نور، آزاد اسلامی، غیرانتفاعی و کاردانی پیوسته علمی کاربردی یک میلیون و 300 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته و ایزوله. درجه. هزار تومان فوق لیسانس پیوسته و ایزوله 2 لک 600 هزار تومان و دکتری 8 لک 500 هزار تومان می شود.

پیام تمام شد

دیدگاهتان را بنویسید