انتظار می رود سری گلکسی اس 22 در 27 مارس عرضه شود


نسل بعدی گوشی های پرچمدار سامسونگ سال آینده وارد بازار می شود، البته طبق گزارشی جدید، فروش گوشی های سری گلکسی اس 22 با تاخیر آغاز می شود و دیرتر از زمان پیش بینی شده در اختیار خریداران قرار می گیرد.

کمبود تراشه های جهانی مشکلات زیادی را برای شرکت ها ایجاد کرده است که یکی از آنها سامسونگ است. طبق گزارش قبلی، کره ای ها چندین بار اقدام به عرضه گلکسی S21FE کرده اند، اما به دلیل مشکلاتی موفق به این کار نشده اند. در حالی که انتظار داشتیم این مشکل به گوشی های پرچمدار سامسونگ محدود شود، اطلاعات جدید حاکی از تاخیر در عرضه پرچمدار بعدی کره ای است.

تاریخ انتشار احتمالی سری Galaxy S22

به گفته یک تحلیلگر بازار به نام “جان گسترش یافتپیش فروش پرچمداران آینده سامسونگ از 9 فوریه (9 فوریه 2022) آغاز می شود و از 25 مارس (25 فوریه 2022) در دسترس مشتریان قرار می گیرد. همین منبع پیشتر از تاریخ پیش فروش و عرضه سری گلکسی اس 22 خبر داده بود.

سری گلکسی اس 22

جان اعلام کرد در 19 بهمن، کمتر از دو ماه قبل از آغاز پیش فروش این محصولات و در 30 بهمن ماه عرضه خود را اعلام کردند. اگرچه ما شاهد تغییر چندانی در بخش پیش فروش نیستیم، اما تاریخ عرضه به دلیل مشکلات زنجیره تامین مدت ها به تعویق افتاده است.

از آنجایی که حدود دو ماه تا 26 مارس فاصله داریم، احتمالا سامسونگ در این زمان با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد و یا قادر به حل چنین مشکلاتی خواهد بود. به طور کلی امکان تغییر تاریخ های اعلام شده توسط پروسس وجود دارد.

علاوه بر مشکل کمبود سخت افزار، ممکن است مشکلاتی در تولید اولیه گوشی های سری گلکسی اس 22 سامسونگ نیز وجود داشته باشد. در واقع کره ای ها پس از تولید محدود این محصولات ممکن است متوجه مشکلاتی در عملکرد قطعاتی مانند دوربین یا دمای بیش از حد پردازنده شوند. این احتمال وجود دارد که سامسونگ پرچمداران آینده خود را در پایان سه ماهه اول سال 2022 روانه بازار کند که در این صورت، گزارش مالی آن برای این دوره آسیب خواهد دید.



دیدگاهتان را بنویسید