ورزش وسیله ای برای انتقال پیام شهید سلیمانی است


ورزش وسیله ای برای انتقال پیام شهید سلیمانی است

کرمان سلیمانی سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی استانداری را حامل فرهنگ و ورزش عنوان کرد و گفت: این حوزه محملی برای انتقال پیام شهید سلیمانی است.

به گزارش ایپنا از کرمان، احمد دهقانی سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان در نشست هماهنگی رویدادهای ورزشی بین المللی به مناسبت دومین سالگرد درگذشت سردار کناتاگستانی حاج قاسم سلیمانی حضور یافت. رئیس هیئت ورزشی که در تالار پیامبر اکرم (ص) برگزار شد، با اعلام زنده بودن شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی تمدید شده تا به سرنوشت زندگی ما کمک کند.

وی می افزاید: قطعاً شهادت سلیمان برای ما دوران دردناکی است. اما چه بهتر که فرصت ارتباط و بهره مندی از شخصیت گسترده شهید سلیمانی را داشته باشیم و توشه ای برای خود حمل کنیم و با این جریان خیر و برکت راه خود را روشن کنیم.

دهانی کناتاگستانی ورزش را وسیله ای برای انتقال پیام شهید سلیمانی دانست و تاکید کرد: مکتب شهید سلیمانی و مسیر آن یک راه زنده است، به راستی سلیمانی بودن امروز هویتی است که همه باید آن را بشناسیم و درک کنیم. سلیمانی بودن مسلما یک فرهنگ است و یک بازی است، بازی ای که اصالت روحی و جسمی را در هم می آمیزد و می تواند برای ما ارزشمند باشد.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان گفت: نقشی که می توانیم ایفا کنیم کمک رسانی است و مسئولیت ما بهره مندی کارکنان است.

دهقانی کناتاگستانی گفت: اینجا استانداری محل زندگی همه مردم و همه سازمان ها و ورزش است و در هر رویدادی که از سوی رویدادهای بین المللی و استانداری لازم باشد همواره در کنار شما هستیم.

وی افزود: در خصوص این رویدادهای ورزشی که به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار می‌شود، باید در قالب کارگروه یا ساختاری که امکان دارد پیگیری شود و هر مشکلی پیش بیاید.

دهقانی کناتاگستانی می گوید: الزاماتی که مطرح شد از جمله رشته های مختلف باید مطرح شود، مهارت ها، رشته ها انتخاب شود و در مرحله بعد لیست کارشناسان دیده شود و سپس لیست نیازهای کارشناسی مشخص شود. و در نهایت لیست اعتبار کارشناسی باید در نظر گرفته شود و چند برابر شود و به این ترتیب برنامه های مصوب شناسایی شوند.

فرمود: برای وقت مراسم عجله نکنید; چون حاج قاسم محدود به زمان و مکان نیست; اما ما باید تلاش کنیم، کارها را انجام دهیم.

دهقانی کناتگستانی امیدوار است خداوند در نیمه دوم انقلاب اسلامی جایگاهی را در پرونده سلیمان برای انقلاب اسلامی به ما بدهد تا بتوانیم کارهای ارزشمندی انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید